פינוי פסולת מדירה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פינוי פסולת מדירהפינוי פסולת מדירה הוא מבין השירותים הפחות מוכרים, שכן מי צריך שיפנו פסולת עבורו? מסתמן שרבים דווקא כן נעזרים בשירות הזה. שירות פינוי פסולת כולל מגוון רחב של פינויים מאחוריו, החל מפינוי פסולת לאחר שיפוץ בדירה ועד פינוי פסולת בשל מעבר דירה. פינוי פסולת מבוצע על ידי אנשים מוסמכים לכך, ישנם סוגי פסולת אשר מחייבים אותנו לפנות את הפסולת לאתרים מורשים. לפניכם כל המידע הנדרש על פינוי פסולת מדירה. 

אז מה זה פינוי פסולת?

כפי שציינו, אפשר לחלק את אפשרויות הפינוי לשניים. האפשרות הראשונה היא מצב בו אנחנו רוצים לפנות תכולה מהבית שלנו כמו: ריהוט, חפצים שלא בשימוש ועוד. במקרים מסוימים, כאשר מדובר על חפצים יקרי ערך ייתכן ואף לא תשלמו על מחיר הפינוי, אלא בעלי המקצוע ייקחו את הפריטים אליהם – נדון בזה בהמשך. טווח המחירים של פינוי פסולת מדירה הוא די רחב ומשתנה בהתאם לכמה דברים:

  • חפצים – כדי לאמוד את המחיר, על בעל המקצוע לדעת מול מה הוא עומד. תמחור פינוי פסולת מדירה משתנה בהתאם לגודל החפצים ומורכבות הפינוי. ככל שמדובר על חפצים או ריהוט גדול יותר, המחיר יהיה בהתאם. לדוגמא, כאשר מדובר על פינוי מיטה זוגית הכוללת פירוק, המחיר יכול לעמוד על מעל 200 ש"ח. מנגד, אם מדובר על חפץ יותר גדול המחירים גם יכולים לעלות על 500 ש"ח.
  • היקף עבודה – המחיר משתנה גם בהתאם להיקף העבודה. אם מדובר על פינוי של דירה שלמה ומלאה, המחירים יכולים לנוע בין 1,600 ש"ח ועד 4,000 ש"ח.
  • מורכבות עבודה – האם יש נגישות לפינוי פסולת מהמבנה שלכם? אם לא והעבודה הופכת למורכבת יותר, אתם תצטרכו לשלם בהתאם. המחיר מתייקר בכמה מאות שקלים כאשר אין נגישות למבנה, או כאשר אין מעלית, או כאשר לא ניתן למקם מנוף במקרה בו מדובר על מבנה רב קומות. כמו כן, יש לקחת בחשבון האם ניתן להעמיד את משאית הפינוי במקום נגיש – במילים אחרות, ככל שהעבודה הופכת לקשה יותר עבור המפנים, כך המחיר עולה.

בנוסף, יש לנו עוד אופציה שעוסקת בפינוי פסולת מדירות שעברו שיפוץ. לרוב, כאשר אנחנו עוברים שיפוץ ונשאר חלקי בטון במקום אנחנו צריכים לפנות אותו לאתרים מורשים. כאשר מדובר על בניין רב קומות, התהליך הופך למורכב יותר מכיוון שיש לשכור שרוול אליו משליכים את כל הפסולת. פינוי פסולת לאחר שיפוץ יכולה להיות במחיר הפרויקט המלא, או בתשלום נפרד וזאת בהתאם להסדר מול קבלן הריסת מבנים/ קבלן ניסור בטון. המחיר של פינוי פסולת מסוג זה יכולה להתחיל מכ-400 ש"ח ולהגיע גם למעל 2,000 ש"ח עם השכרת משאית ושרוול לשבוע. 

האם אפשר להוזיל מחיר פינוי פסולת מדירה?

כולנו מחפשים את המחירים הנמוכים ביותר, וזה מובן מאליו. בשביל להוזיל את מחיר הפינוי נצטרך לחזור להתחלה. כפי שציינו, יש מקרים בהם אנחנו עשויים שלא לשלם בכלל על הפינוי, וזאת בהתאם לחפצים אותם אתם מעוניינים לפנות. אם יש לכם חפצים שעובדים בצורה טובה והם יקרי ערך, מפנה הדירה יכול לסכם אתכם העברת בעלות על החפצים והפינוי יהיה בחינם. חשוב לקחת בחשבון, לא כל בעלי המקצוע פועלים בצורה הזאת ויש הרבה תלות בסוג החפצים אותם אתם מעוניינים לפנות. אם שווי החפצים אינו עולה על שווי פינוי פסולת מדירה, ניתן יהיה לשלם באופן חלקי.

קראו עוד: חוק פינוי פסולת

פינוי פסולת מדירה – סוגי פינוי

קיימים מספר פעמים בהם אנחנו נצטרך להיעזר בשירות פינוי פסולת מדירה, ריכזנו לפניכם את כל האפשרויות:

  • מעבר דירה – כאשר אנחנו מעוניינים לעבור דירה, ונשארו לנו חפצים בבית בהם אנחנו לא מעוניינים להשתמש נוכל לשלם בעבור שירות פינוי פסולת מדירה לכל מטרה. במסגרת השירות, בעל המקצוע מפנה את כל החפצים שאתם לא צריכים כדי להשאיר את הדירה מוכנה לדיירים הבאים.
  • שיפוץ – כפי שציינו מקודם, גם במהלך שיפוץ נשארת פסולת אשר חייבת להגיע לאתרים מורשים. כמו כן, לפני השיפוץ יש חפצים שאנחנו לא מעוניינים להשאיר בבית, בעל המקצוע מסייע לכם להיפטר מאותם חפצים ובכך להכין את המבנה לשיפוץ.
  • פינוי דירות ישנות – יש מקרים רבים בהם דירות שהיו סגורות מסיבה כזאת או אחרת עוברות חידוש. כחלק מהחידוש, יש תהליך של פינוי פסולת ובעצם ניקיון הדירה והכנתה לדיירים חדשים. השירות כולל פינוי פסולת מדירה השייכת לאגרנים, דירות אלו בדרך כלל יהיו מזוהמות ותהליך הפינוי חייב להיות יסודי.

לסיכום, פינוי פסולת מדירה הינה מורכבת, לא כל בעל מקצוע מוכן לבצע את העבודה. לכן, כאשר אתם בוחרים חברה לפינוי פסולת יש לקחת בחשבון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. המחירים משתנים בהתאם לתנאים שציינו, וניתן למצוא את החברה שתסכים להגיע אליכם בזמינות מלאה. תהליך הפינוי לא אורך זמן רב, כמובן שמשך זמן העבודה תלוי בנגישות למבנה. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן