פינוי פסולת שיפוצים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פינוי פסולת שיפוציםלהשליך פסולת שיפוצים לרחוב, לדאבוננו, זה משהו שנתקלים בו לא מעט. מעבר לכך שהפעולה הזאת יכולה לגרור קנסות וענישה לפי החוק, פינוי פסולת שיפוצים הוא משהו שנדרש גם מבחינה תברואתית ובטיחותית. הנה מה שחשוב לדעת לפני שחלילה משליכים פסולת שיפוצי דירה לרחוב. 

כאשר מדובר בתהליכים של שיפוץ דירות, בתים פרטיים או משרדים ועסקים, בפעמים רבות אנשים מתעלמים מהחשיבות של פינוי פסולת שיפוצים בצורה נכונה וכחוק. ע"פ החוק בישראל ובכל מדינה מתוקנת, אי פינוי של פסולת שיפוץ גורר קנסות גבוהים. כאש/ר יש צורך בשירות של פינוי פסולת שיפוץ דירה, חשוב לבחור באנשי המקצוע הנכונים ולדעת גם כיצד לטפל בפסולת ע"פ ההוראות המצוינות בחוק. אלו הם חלק מאנשי המקצוע האחראיים על פינוי פסולת שיפוץ:

  • קבלני בטון – לרוב מצוידים במשאיות המאפשרות העמסת בטון.
  • חברות פינוי תכולת דירות – חברות אלו לעיתים מפנות בחינם פריטים מסוימים.
  • שיפוצניקים – אנשי מקצוע אלו בד"כ יעסקו בפינוי פסולת קלה בלבד.
  • הנדימן – הנדימנים יכולים לעסוק בתחום של פינוי פסולת קלה עד בינונית ברוב המקרים, תלוי בסוג הרכב שלהם. 
  • חברות עבודות עפר – חברות אלו מצוידות במשאיות ענקיות ומורגלות בשינוע של משא כבד מכל סוג כמעט.
  • חברות השכרת ציוד כבד – חברות המשכירות מחפרונים, טרקטורים ועוד.

מהו חוק פינוי פסולת שיפוצים וכמה יעלה בכיס? 

לפי החוק בישראל, פינוי פסולת שיפוצים מחייב עמידה בכמה תקנות שונות. אם השיפוץ כולל שבירת בטון, קירות, הרחבת חדרים וכולי, החוק מחייב השכרת שרוול פינוי פסולת. אלו אותם שרוולים שאפשר לראות כמעט בכל אתר שיפוצים, מה שעשוי לעלות כ-1,500 ₪ – 2,000 ₪ לחודש בודד.

מעבר להשכרת שרוול שיפוצים, החוק מחייב גם השכרת מכולה לפסולת שיפוצים. מחיר מכולה זו יכול לנוע בין כ-450 ₪ – 650 ₪ ל-3-4 ימים. לבסוף, חוק שיפוצים מחייב את הטמנת הפסולת במיקום ייעודי על ידי אנשי מקצוע. במקרים בהם אנשים בוחרים שלא להסתייע באנשי מקצוע ומפנים את הפסולת בעצמם לכל מיני מיקומים שונים, הקנסות יכולים להגיע לכ-4,000 ₪ ומעלה. 

כיצד להיפטר מפסולת שיפוצים קלה? תרומה או מחזור! 

בין אם מדובר על פריטים כמו רהיטים, ציוד ישן ומכשירי חשמל שונים, אין ספק שפריטים אלו עלולים להיערם במהירות במהלך שיפוץ. ללא פינוי פסולת שיפוצים ע"י אנשי מקצוע, פריטים אלו עלולים להפוך למפגעים בריאותיים, בטיחותיים או למזהמים סביבתיים. בתוך כך, ישנן כמה וכמה דרכים להיפטר מפסולת הנובעת כתוצאה משיפוצי דירה או עסק. 

באופן כללי, האפשרות הטובה ביותר היא לתרום או למחזר פריטים שכבר אין בהם שימוש. כמה פעמים יצא לכם להביט בכל מיני דברים בבית ולהגיד: "מתי כבר ייצא לי להשתמש שוב בזה?". ובכן, זה הזמן לשקול לתרום או למחזר. איך עושים את זה, ואפילו מקבלים תשלום בחלק מהמקרים?

איך תורמים ציוד או מקבלים אפילו תשלום?

כדאי לדעת, בימינו ישנן חברות פרטיות אשר עוסקות בתחום שנקרא פינוי תכולת דירה בחינם ופינוי של פריטים אחרים. מומלץ ליצור קשר עם חברות מהסוג הזה ולבדוק לגבי האפשרות של פינוי פסולת שיפוצים (לא מדובר על פינוי בטון). אם ישנם כל מיני מכשירי חשמל ישנים וריהוט ישן, חברות אלו מגיעות כדי לפנות את הדירה ובחלק מהמקרים אפילו משלמות סכום סמלי. 

בנוסף, כדאי לשקול את האופציה של מכירת ציוד לברזל. אם יש בבית כל מיני מכשירי חשמל ישנים שאינם עובדים, מכירת ברזל יכולה להניב כמה עשרות עד מאות שקלים לכיס. עוד אופציה, אפשרי למכור ציוד לחנויות יד שנייה (גם אם מדובר במכשירים שאינם עובדים). באופן הזה, אפשר לעשות כמה שקלים על פסולת שאחרת הייתה נזרקת. 

מחירון פינוי פסולת שיפוצים

רגע לפני שמזמינים שירות פינוי פסולת שיפוצים, הנה מחירון פינוי פסולת מומלץ לצרכן:

סוג שירות פינוי הפסולת  מחירי פינוי פסולת שיפוצים מה כולל השירות
מכולת פינוי פסולת שיפוצים 450 – 1,100 ₪ השכרה לשבוע עבור 8-6 קוב, כולל הובלה ופינוי
מכולה לפינוי פסולת שיפוצים 750 – 1,650 ₪  השכרה לשבוע עבור 10-9 קוב, כולל פינוי והובלה
מכולה פינוי שיפוצים 1,350 – 2,000 ₪  השכרה לשבוע עבור 17 – 20 קוב, כולל הובלה ופינוי 
אישור הטמנת פסולת שיפוצים באתר מורשה 44 – 65 ₪ אגרה המשולמת ע"י אנשי המקצוע
שרוול שיפוצים לפינוי פסולת 750 – 1,700 ₪ עד 3 קומות כולל הרכבה ופירוק. כל קומה נוספת תעלה כ-120 – 200 ₪
השכרת טרקטור פינוי פסולת  400 – 800 ₪ \ 1,300 – 3,000 ₪  מחיר לשעה \ מחיר ליום

לסיכום, חשוב לוודא שהמחירים של פינוי הפסולת כלולים בעבודת השיפוץ. לפני שחותמים על חוזה עם קבלן, יש לבדוק שכלול בחוזה סעיף של פינוי פסולת. רוב הקבלנים מגלמים את המחיר בתוך עבודת השיפוץ. ככה מונעים כל מיני מקרי בלת"מ שגם עולים כסף בכיס. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן