כמה עולה פינוי פסולת בניין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

כמה עולה פינוי פסולת בנייןהמחיר של פינוי פסולת הוא נושא רחב, לא ניתן להצביע על מחיר אחיד מכיוון שיש שינויים שמתרכזים בהיקף העבודה, המיקום בו יש לפנות את הפסולת ועוד פרמטרים נוספים עליהם נדבר בהמשך. מה שכן חשוב לדעת, פינוי פסולת חייב להיות מבוצע על ידי בעל מקצוע שהוסמך לכך. תהליך הפינוי כולל אומדן משקל החומר, סוג החומר, בחירת מיכל ייעודי או השכרה של מכולות פינוי ושרוולים. לפניכם המידע המלא.

מיהו קבלן פינוי פסולת?

למעשה, מי שמבצע את עבודות הפינוי הוא קבלן פינוי פסולת. מדובר על אדם אשר הוסמך לפנות פסולת בהתאם לתקנות הכתובות בחוק. החוק מאוד מקפיד על הליך הפינוי בזמן שיפוץ והריסת מבנים, כל העובר על החוק צפוי לעמוד לדין בגין עבירה פלילית או לקבל קנסות גבוהים. לכן, מה שרוב הקבלנים עושים בתהליך השיפוץ הוא לעבוד מול קבלן משנה – קבלן ניסור בטון. בתהליך הפינוי בעל המקצוע נותן את הכלים הייעודיים בשביל להעביר את כל הפסולת למכולה ייעודית אשר תגיע ליעד באמצעות משאית ייעודית. את הפסולת יש להעביר רק לאתרים מורשים, באותם אתרים מתבצע מיון, מחזור והטמנה של הפסולת. 

מה משפיע על מחיר פינוי פסולת בניין?

בשביל לדעת כמה עולה פינוי פסולת בניין עלינו לקחת בחשבון את כל הגורמים המעורבים בתהליך והיקף העבודה. אם מדובר על שיפוץ חלקי במבנה בקומה תחתונה, לעיתים נוכל באמצעות כלי צמה מזעריים לפנות את הפסולת למכולה ייעודית ואז התהליך עצמו אינו מורכב ואינו יקר – לרוב ינוע בטווח של 600-800 ש"ח. מצד שני, כאשר מדובר על היקף רחב יותר ובקומה גבוהה, המחיר משתנה מכיוון שמתווספים גורמים שונים שמייקרים את המחיר כמו השכרת שרוול, השכרת מכולה ופינוי הפסולת. 

כאשר אתם בוחרים קבלן פינוי פסולת עליכם לקבל את התמונה המלאה המתייחסת להשכרה של הציוד הרלוונטי ומה זה כולל. ברוב המקרים, השכרה של שרוול ומכולת פסולת תכלול גם הובלה ופינוי באותו מחיר. הדרך הטובה ביותר היא להתייעץ עם בעל מקצוע או שקבלן השיפוצים ייתן לכם אומדן לגבי הפסולת שעומדת להצטבר כדי לדעת באיזה גודל המכולה צריכה להיות – שכן זה גם משפיע על המחיר. ריכזנו לכם מחירון אשר מצביע על טווחי המחירים, כך נוכל לדעת כמה עולה פינוי פסולת בניין בצורה מדויקת יותר.

מחירון פינוי פסולת בניין:

סוג פינוי מחיר הערות
מכולת פינוי 6 קוב 800-1,000 ש"ח מכולה יחסית קטנה, היא מתאימה למקומות צפופים ונחשבת לניידת. המחיר כולל הובלה, השכרה שבועית והטמנה.
מכולת פינוי 6-8 קוב 950-1,100 ש"ח השכרה שבועית, גם כאן מדובר על מכולה יחסית קטנה. המחיר כולל הובלה ופינוי.
מכולת פינוי 9-10 קוב 900-1,200 ש"ח השכרה שבועית, כולל פינוי והובלה.
מכולת פינוי 12-14 קוב 1,000-1,350 ש"ח השכרה שבועית, כולל פינוי והובלה.
מכולת פינוי 17-20 קוב 1,500-2,150 ש"ח השכרה שבועית, המחיר כולל פינוי והובלה.
מכולת פינוי 24 קוב 2,100-2,700 ש"ח מכולה גדולה המתאימה לשיפוץ כללי. המחיר מתייחס להשכרה שבועית וכולל הובלה ופינוי.
מכולת פינוי 32 קוב 2,600-3,300 ש"ח השכרה שבועית, המחיר כולל פינוי והובלה. מכולה שלא תמיד מתאימה למקומות צפופים.
השכרת שרוול עד 3 קומות 950-1,500 ש"ח המחיר כולל שרוול המתאים למבנה עד שלוש קומות, כולל הובלה, הרכבה ופירוק. המחיר הוא לשבוע.
השכרת שרוול עד 7 קומות 1,850-2,800 ש"ח המחיר כולל התקנה על ידי קבלן, המחיר אינו כולל פינוי פסולת ומכולה. המחיר הוא לשבוע.
השכרת שרוול לפי קומה 250-600 ש"ח המחיר הוא לשבוע. מדובר על מקרים בהם יש להוסיף עוד שרוול כדי להגיע לקומה גבוהה יותר. 
השכרת כלי הנדסה 1,200-2,500 ש"ח המחיר משתנה בהתאם לסוג הכלי, בהתאם לזמן ההשכרה ובהתאם להיקף העבודה. המחיר שציינו הוא מחירון יומי להשכרת בובקט, מחפרון או כלי הנדסה באותו היקף. במקרה בו נרצה לשכור את כלי ההנדסה לשעה בליווי נהג המחיר יהיה בין 450 ל-700 ש"ח ליום.

מה עוד עשוי להשפיע על המחיר?

למעשה, המחירון מרכז את טווח המחירים הכולל של פינוי פסולת בניין. יש לקחת בחשבון שיש השלכות נוספות שיכולות להשפיע על המחיר. אם המחיר אינו כולל הובלת חומרים, המחירים לרוב ינועו בטווח של 400-700 ש"ח, לא כולל חומרים מסוכנים. קבלת אישור הטמנה בדרך כלל יהיה בטווח ה-60 ש"ח ואיסוף החומרים לתוך המכולה יהיה בהתאם לגודל המכולה. חשוב לבחור בחברה מקצועית שמחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים. אם מדובר על פסולת מסוכנת, המחירים לרוב ישתנו מכיוון שיש דרישה אחרת לפי תקנות החוק. וודאו שאתם מקבלים קבלה מבעל המקצוע ואישור על פינוי הפסולת לאתרים מורשים. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן