מכולות לפינוי פסולת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מכולות לפינוי פסולתמכולות לפינוי פסולת הן מכולות הניתנות להשכרה, לרוב על ידי קבלן פינוי פסולת. מכולות אלו מגיעות במידות לפי קוב, וניתן לבחור את גודל המכולה בהתאם לכמות הפסולת שיש לכם. כדי להתאים את המכולה בצורה נכונה, עליכם להתייעץ עם קבלן פינוי פסולת, שהרי הוא זה שמפנה את הפסולת מהמפנה למכולה ברוב המקרים. יש שיטות שונות להיעזר במכולות לפינוי פסולת. ריכזנו לפניכם את כל המידע הנדרש לפני השכרת מכולות לפינוי פסולת, מה זה שרוול וכמה זה עולה לכם.

מהן מכולות לפינוי פסולת?

מכולות לפינוי פסולת הן מכולות ייעודיות אשר נדרש אישור כדי להשתמש בהן. בתור התחלה, יש להגיש בקשה להצבת מכולה לפינוי פסולת על ידי קבלן בניין או קבלן פינוי פסולת/ מבצע השיפוץ וכו'. לכל רשות מקומית יש את התנאים שלה ונדרש אישור של העירייה. לאחר מכן, יש להגיש בקשה אשר דורשת היתר בנייה, אותה בקשה מועברת למחלקת ההנדסה, מחלקת הפיקוח והאכיפה ובבקשה יש לפרט היכן תוצב המכולה, משך זמן ההצבה ויש התחייבות לכסות את המכולה בסוף כל יום עבודה. כאשר ניתן להציב את המכולה בשטח פרטי של מבצע השיפוץ, יש למקם אותה רק שם. עם זאת, כאשר אין מקום בשטחו הפרטי של מבצע העבודה, יש ליצור קשר עם מחלקת פיקוח ואכיפה כדי לתאם ביקור במיקום בו תוצב המכולה. המכולה חייבת להיות ממוקמת בסמוך לנכס (כאשר ישנה אפשרות כזאת). חשוב למקם את המכולה ואף חובה במקום שאינו גורם להפרעה של תנועת רחבים או פגיעה בשטח הראייה של הנהגים. 

במקרים חריגים, ניתן למקם את המכולה על גבי המדרכה במקום שלא מפריע או מסכן את תנועת הולכי הרגל. יש כמובן גם פה לתאם מראש מול הרשות המקומית עוד לפני ההצבה. שימו לב, לא ניתן להציב מכולה סמוך לשפת מדרכה אשר מסומנת באדום-לבן או במיקום שהוא פחות משני עשר מטרים ממעבר חציה או צומת. על המכולה להיות עם אמצעי זיהוי השייך לבעל המכולה. על המכולה יש להציב את שם בעל המכולה ומספר טלפון להתקשרות. מכולות כשירות הן מכולות אשר מוצב עליהן מחזירי אור. כאשר נדרש להשתמש בשרוול, יש לכסות את המכולה כדי למנוע התזה של פסולת אשר עשויה לפגוע בסובבים או לגרום לפגיעה באיכות הסביבה. 

מה קורה במקרה של פגיעה?

אם חלילה נגרם נזק לרכוש ציבורי, בעל המכולה הוא זה שנושא באחריות לתיקון הנזק. חשוב להדגיש, אם הקבלן שהיה במקום לא פעל לפי ההנחיות, הוא זה שחייב בתשלום על נזקים. במשך כל תקופה ההצבה, על בעל המכולה או הממונה על כך אחריות לוודא שהפסולת אינה עולה על גובה המכולה (מעל לתכולתה). כאשר המכולה הגיעה לתכולה המקסימלית שלה, יש לפנות אותה באופן מיידי. את הפסולת יש לפנות רק לאתרים מורשים ובהתאם להנחיות הכתובות בחוק. האחריות על הפינוי הוא על מזמין המכולה, כמו כן פינוי לאתרים מורשים. כל נזק שנגרם בנפש או בגוף בגין הצבת המכולה, יהיה באחריות מזמין המכולה ובאחריות כל גורם שלישי. בכל מקרה של אי ציות לתנאים הכתובים בחוזה יכול להוביל לקנסות ואף העמדה לדין.

להיכן מפנים מכולות לפינוי פסולת?

פינוי הפסולת שנוצרה עקב הריסת מבנה או שיפוץ במבנה ועבודות אחרות, מחויב להגיע לאתרים המורשים לכך. אותם אתרים נמצאים עם פיקוח של משרד להגנה הסביבה. פינוי פסולת לאתרים שאינם עומדים בתנאי המשרד עשויים לגרום לקנסות והעמדה לדין. ישנם אתרים שאינם אתרים מורשים, אך חלה חובה על בעל המקצוע לפנות רק לאתרים מורשים. הסיבה לכך היא שבאתרים מורשים קיים הסדר הכולל מיון, חלוקה ומחזור לפי סוג הפינוי. לכן, כאשר אתם בוחרים קבלן פינוי פסולת ושוכרים ממנו מכולות לפינוי פסולת, הוא זה שידאג לפנות את המכולה. יש לבחור קבלן פינוי פסולת שעומד בתנאים הכתובים בחוק, שיש לו רישיון לעסוק בכך והוא מציע לכם מגוון אפשרויות הכוללות מכולות לפינוי פסולת בגדלים שונים, שרוול לפינוי פסולת במקרה של מבנים רבי קומות וכמובן, היתרים הנדרשים בחוק.

חשוב להדגיש, ישנם סוגים שונים של מכולות: מכולות סגורות המשמשות עסקים קטנים, בתים פרטיים ואף פינוי פסולת תעשייתית. מכולות פתוחות לקבלני בנייה לפינוי פסולת לאחר שיפוץ, מכולות פתוחות לפינוי פסולת שאינה אורגנית, מכולות לפינוי פסולת להעמסת גזם ושינוע, מכולות לשינוע פסולת מתחנת מעבר לאתרי מחזור ודחסן (מכולה עם מערכת חשמלית כדי להפחית נפחים.

מכולות לפינוי פסולת – מחירים

מכולת פינוי 6 קוב 800-1,000 ש"ח
מכולת פינוי 6-8 קוב 950-1,100 ש"ח
מכולת פינוי 9-10 קוב 900-1,200 ש"ח
מכולת פינוי 12-14 קוב 1,000-1,350 ש"ח
מכולת פינוי 17-20 קוב 1,500-2,150 ש"ח
מכולת פינוי 24 קוב 2,100-2,700 ש"ח
מכולת פינוי 32 קוב 2,600-3,300 ש"ח
השכרת שרוול לפי קומה 250-600 ש"ח
השכרת שרוול עד 3 קומות 950-1,500 ש"ח
השכרת שרוול עד 7 קומות 1,850-2,800 ש"ח

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן