פינוי פסולת מדירה מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פינוי פסולת מדירה מחירתהליך פינוי פסולת מדירה הוא תהליך נפוץ בעיקר בתהליך שיפוץ מבנה, או הריסת מבנה. התהליך כולל השכרה של ציוד מקצועי כמו מכולה, השכרת שרוול, שימוש בכלי הנדסה ועוד. מי שמבצע את התהליך הוא קבלן פינוי פסולת בעל רישיון בתוקף. רק בעל מקצוע שיש לו את ההיתרים לבצע את המלאכה על ידי הרשויות כשיר לפנות פסולת מדירות. הוא נדרש להחזיק בהיתרים הרלוונטיים ולפנות את הפסולת בהתאם לתקנות הכתובות בחוק.

 

פינוי פסולת מדירה מחיר – מה זה אומר?

תהליך פינוי פסולת מדירה מתחלק לכמה גורמים. תהליך פינוי פסולת מחייב אותנו לפעול בהתאם לתקנות הכתובות בחוק להשלכת פסולת כבדה. במקרה של מעבר דירה או שיפוץ, יש ריהוט ודברים נוספים שלא נרצה לשמור, חלק מהדברים הם בעלי ערך וחלקם אינם בעלי ערך. במקרה של פינוי דירה, יהיה עליכם לפנות לבעלי מקצוע המתמחים בפינוי פסולת מדירות. תהליך הפינוי כולל מיון של דברים שתרצו לפנות ודברים שתרצו לשמור. המחיר נקבע בהתאם לפינוי עצמו והיקף העבודה.

במקרים מסוימים, יש חפצים שהם בעלי ערך ובמקרים כאלה, חברת הפינוי תוכל להגיע אתכם להסכמה לגבי מחיר הפינוי. יש מקרים חריגים, בהם החפצים הם בשווי משתלם לשווי הפינוי, במקרים כאלה לאחר הסכמה בין שני הצדדים לא תשלמו על הפינוי, אלא בעל המקצוע ייקח את החפצים לעצמו. כאשר מדובר על פינוי פסולת מדירה שעברה שיפוץ, הרי מדובר בחומרי בטון כבדים. תהליך הפינוי הזה כולל מספר קריטריונים להעברה. לדוגמא, אם מדובר על מבנה רב קומות יהיה עליכם להיעזר בהשכרה שרוול ומכולת פינוי פסולת – בהמשך נעדכן לגבי המחירים המדויקים. יש מקרים מסוימים, בהם מדובר על פינוי פסולת מסוכנת. כאן המחיר כבר משתנה.

פינוי פסולת מדירות הוא חלק בלתי נפרד ממעבר דירה או רכישת דירה. פעמים רבות יש פינוי הכולל פינוי דירה שקיבלתם מירושה. כאן יש ערך סנטימנטלי לפריטים ורבים לא מוכנים לפנות בעצמם את הפסולת ולכן, הם נעזרים בחברה חיצונית. במקרים אחרים, מדובר על דירות השייכות לאגרנים, הפסולת מציפה את הדירה ויש צורך בפינוי מקצועי הכולל שימוש בחומרים ייעודיים לניקיון הדירה.

 

פינוי פסולת מדירה מחיר – איך נקבע המחיר?

יש מספר רב של גורמים שיכולים להשפיע על המחיר אותו תשלמו בסוף התהליך. ריכזנו לפניכם את כל המשפיעים על המחיר:

  1. סוג הדירה – יש חשיבות לסוג הדירה ולנגישות לדירה. אם מדובר על דירות גן, התהליך יהיה פשוט יותר בדומה לדירות בקומת קרקע. מצד שני, כאשר מדובר על דירה בקומה 7, המחיר יהיה בהתאם. כאן מורכבות העבודה והנגישות למקום יותר מורכבים. 
  2. מטרה – מהי מטרת הפינוי? יש סוגים שונים של פסולת, פסולת שנצברת עקב הליך שיפוצים, פסולת לאחר הרחבת דירה, פסולת עקב מעבר דירה, פסולת ישנה (ריהוט בדרך כלל), פסולת עקב אגרנות ופסולת מסביב לשטח הדירה. כל אחד מהגורמים הוא ביחס שונה בהתאם לחברה אשר תבצע את העבודה.
  3. מיון – תהליך המיון ברוב המקרים יהיה חלק משירותיה של חברת פינוי פסולת. תהליך הפינוי הוא קריטי, מכיוון שיש למיין את הפסולת לפני השלכתה לאתרים מורשים. המחיר נקבע בהתאם למיון ומורכבות המיון, הפרדה וכמו כן, משך זמן העבודה הכולל בתהליך המיון.
  4. גישה – עד כמה הגישה לאזור הפסולת נוח? אם מדובר על דירה ללא נגישות שנמצאת במקומות צפופים, התהליך יהיה יותר איטי ולכן, גם יותר יקר. כדי לענות על התשובה כמה עולה מחיר פינוי פסולת מדירה על בעל המקצוע לחשב את הגישה למקום ובהתאם לכך גם את הציוד בו ישתמש.
  5. ציוד – מהו הציוד הנדרש לפינוי פסולת מדירה? פינוי פסולת מחייב השכרה של מכולות איסוף. הבחירה בציוד נקבעת בהתאם להיקף הציוד וסוגו. לדוגמא, אם מדובר על פינוי פרגולה גדולה, התהליך מחייב השכרה של מכולה גדולה ושימוש בציוד יותר מסביבי. כדי לאמוד את המחיר יש לחשב גם מהו הציוד הנדרש לפינוי הפסולת.
  6. שירות – מה כולל השירות? האם השירות הוא פינוי פסולת בלבד, או שמדובר גם על שירותים נוספים הכוללים פירוק, שירותי ניקיון, שירותי חיטוי, צבע, הדברה וכד'. 

פינוי פסולת מדירה מחיר – כמה זה עולה?

המחיר של פינוי פסולת נקבע בהתאם לכל הקריטריונים שציינו לעיל. כמו כן, יש לקחת בחשבון את היקף העבודה. ריכזנו לפניכם מחירון המתייחס למחיר פינוי פסולת בהתאם לסיטואציות משתנות:

 

סוג פינוי מחיר
פינוי דירה שלמה (דירה קטנה) החל מ-700 ש"ח
פינוי דירת קרקע לאחר שיפוץ החל מ-600 ש"ח
פינוי רהיטים החל מ-150 ש"ח לפריט
פינוי ריהוט גינה החל מ-150 ש"ח לפריט
השכרת מכולת פינוי 6 קוב 800-1,000 ש"ח
השכרת מכולת פינוי 6-8 קוב 950-1,100 ש"ח
השכרת מכולת פינוי 12-14 קוב 1,000-1,350 ש"ח
השכרת מכולת פינוי 24 קוב 2,100-2,700 ש"ח
השכרת מכולת פינוי 32 קוב 2,600-3,300 ש"ח
השכרת שרוול לפי קומה 250-600 ש"ח
השכרת כלי הנדסה 1,200-2,500 ש"ח

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן