פינוי פסולת ביוקנעם

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פינוי פסולת ביוקנעםפינוי פסולת ביוקנעם מתבצע בין ימים מוגדרים, כאשר ההמלצה הכי נכונה היא לתאם את הפינוי באמצעות אפליקציה. מלבד האפשרות לתאם באפליקציית העירייה, ניתן גם לתאם את פינוי הפסולת עם מנהל תחנת העבודה בכל רחבי יוקנעם. 

פינוי פסולת בביוקנעם מתבצע בימים א' – ד' החל משעות הלילה ועד שעות הבוקר. פינוי הפסולת כולל הוצאת והסרת גזם, ריהוט ישן וכן גרוטאות. לפני הוצאת פסולת לרחוב, חשוב לתאם את הפעולה עם העירייה באמצעות האפליקציה. יש להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות (לחפש 106+). לאחר הורדת האפליקציה, יש להקליק על "תיאום פינוי פסולת" ולעקוב אחר ההנחיות הניתנות. 

כמה פעמים בשבוע מפנים פסולת ביוקנעם?

​ פינוי פסולת ביוקנעם, גזם, גרוטאות ואשפה ביתית, מבוצע לפחות 3 פעמים בשבוע ברוב אזורי יוקנעם. עם זאת, במוקדים מסוימים פינוי האשפה מבוצע על בסיס יומי, כמו למשל צירים מרכזיים של תנועה ואזורים של בילוי, מסחר ותעשייה. בחלק מהמוקדים ביוקנעם, פינוי אשפה מתבצע מספר פעמים ביום. 

יש לציין, בימי שישי שבת אין שירותי פינוי פסולת ביוקנעם, כך שאין להוציא לרחוב אשפה כבדה בימים אלו. אמנם לא תמיד העירייה אוכפת את זה, אבל חשוב לדעת שהוצאת פסולת כבדה בשישי שבת לרחוב עלולה לגרור קנס כספי. 

כיצד להוציא אשפה לרחוב ביוקנעם?

כמו בכל עיר אחרת, ישנן הנחיות לגבי הוצאת פסולת לרחוב ביוקנעם. ככלל, אסור לפזר פסולת ברחוב וליצור מכשולים שמסכנים הן את התנועה והן את הולכי הרגל. בתוך כך, ההנחיה היא להניח ערמות של פסולת במקום חנייה מוסדר. כמו כן, ניתן להניח את הפסולת בין שני רכבים חונים, אבל חשוב לוודא כי גודל הערימה תופס חנייה אחת בלבד. 

יש לחדד, הנחת הפסולת יכולה להתבצע אך ורק בחניות אשר ניתן אישור להניח בהן את האשפה. אסור לפזר שקיות אשפה ברחבי חניות העיר ולגרום לחסימתן, שכן זו עבירה תברואתית ועבירת תעבורה לכל דבר ועניין. לפני הנחת האשפה בחניה זו או האחרת, יש לקבל אישור על הפעולה. 

בכל מקרה כזה או אחר, לא משנה באיזה סוג של פסולת מדובר, אין להניח על אשפה מכל סוג על המדרכה. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את הנושא של אנשים בעלי מוגבלויות, שכן חלק מהמעברים מיועדים עבורם ואין לחסום אותם. בהקשר הזה של הדברים, כל מה שקשור להנחת פסולת בחניות נכים הוא מנוגד לחוק והעבריין צפוי לקנסות גבוהים. 

כיצד לארוז אשפה ביוקנעם?

כאשר מדובר על פינוי פסולת, הכוללת סוגים של גזם ועלים כתוצאה מגינון, חשב להבחין בין שיטות אריזת הפסולת. למשל, גיזום עלי שלכת ודשא, גזם, עשבי בר ועוד, הם סוגי גזמים שמצריכים אריזה בשקיות פלסטיק בלבד (מסוג "איזבל"). לאחר שאורזים את הפסולת בשקיות הפלסטיק, יש לקשור היטב את השקית כדי שהפסולת לא תתפזר ברחובות העיר. 

חשוב לציין, שקיות הפלסטיק אמורות להכיל גזם בלבד וסוגי עלים, שכן פסולת מסוג אחר אינה מותרת לאריזה בשקיות אלו. שברי בקבוקים, חלקי פלסטיק, זכוכיות ועוד, כל אלו יכולים לגרום לקרע וחורים בשקיות. בכל הנוגע לשאריות ופסולת כתוצאה משיפוצים, יש לציין כי האחריות על הפינוי היא תחת אחריותו של בעל הנכס או הקבלן. חשוב להדגיש, לא ניתן לתאם פינוי תכולת דירה ושאריות שיפוצים עם עיריית. כל המשליך פסולת מהסוג הזה לרחוב, צפוי להיקנס בסכומים לא נמוכים (475 ₪ ומעלה).  

מה חשוב לדעת על פינוי גרוטאות ביוקנעם?

בניגוד לפסולת מסוגים אחרים, גרוטאות יכולות להיות פסולת מאוד כבדה. מדובר בדרך כלל על גרוטאות כמו מכוניות, מכונות כביסה ישנות, מקררים שיושבים שנים בחצר וכולי. על פי חוק שמירת סדר וניקיון התשמ"ד 1984, העירייה רשאית לפנות (ללא תיאום) גרוטאות מהרחוב במקרים בהם הגרוטאה מהווה מפגע תברואתי. 

לפני שהעירייה מפנה גרוטאות, היא בדרך כלל מקצה פרקי זמן אשר מוגדרים בחוק. אלו מיועדים עבור הבעלים של הגרוטאה, על מנת שיהיה לו מספיק זמן לפנות בעצמו את הגרוטאה. במקרה שבעלי הגרוטאה לא יפנו את הציוד, העירייה תנקוט באמצעי הגרירה המתאימים כדי לפנות את אותו ציוד. 

לסיכום, מי אנשי המקצוע עבור פינוי פסולת ביוקנעם? 

עבור פינוי פסולת ואשפה ביוקנעם, אפשר להיעזר בכמה גורמים שונים. אם לאחרונה בוצע שיפוץ בנכס, או שמא אנשים מעוניינים לפנות תכולת דירה, אפשר לפנות לגורמים הבאים:

  • חברת הובלות אשר עוסקת גם בפינוי ציוד 
  • חברות פינוי תכולת דירה בחינם (כן, יש כאלו, ולעיתים הן גם משלמות על הציוד!)
  • אלטעזאכן (או אלטע זאכן)
  • קבלן פינוי פסולת כבדה 

מעבר לגורמים הנ"ל, אפשר גם להיעזר בחברות פרטיות אשר כל עיסוקן הוא פינוי אשפה כבדה. לא פחות חשוב, אפשר גם לנסות למכור ציוד לברזל. אם יש פסולת מברזל שצריך להיפטר ממנה, אפשר לעשות על זה כמה מאות שקלים בכיס.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב חייגו 072-3934088 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הריסות מבנים ופינוי פסולת

המרכז להריסות מבנים ופינוי פסולת מתמחה במתן מידע בתחום הריסות מבנים ופינוי פסולת, כל מה שרציתם לדעת על הריסות מבנים ופינוי פסולת במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן